شرح وظايف
شبکه بهداشت و درمان بهشهر
۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان
br ENGLISH
شرح وظايف
  1. نظارت و كنترل لازم بر صحت احكام صادره كارگزيني توسط كاركنان تحت سرپرستي.
  2. رسيدگي و تكميل دقيق فرمهاي استخدامي متقاضيان استخدام بمنظور حصول اطمينان از صحت و سقم آنها .
  3. همكاري در تهيه پيش نويس كليه احكام كارگزيني از قبيل ترفيع، تغيير عنوان، همترازي، مرخصي ها و غيره با رعايت قوانين و مقررات مربوطه.
  4. تهيه پيش نويس مكاتبات اداري واحد و انجام پيگيري جهت اخذ پاسخ لازم.
  5. رسيدگي لازم به پيشنهادات و درخواستهاي واصله مربوط به امور استخدامي، تبديل وضع استخدامي، ترفيع، انتقال، بازنشستگي، تعيين و برقراري حقوق وظيفه و بازنشستگي.
  6. همكاري در صدور انواع گواهي كار از جمله گواهي حقوق، پايان طرح، ضريب k و گواهي انجام كار و ساير موارد مشابه.
  7. تكميل و كنترل برگهاي سوابق خدمتي پرسنل جهت اخذ گروه يا ترفيعات اداري.
  8. بررسي و كنترل مدارك دوره هاي آموزشي ضمن خدمت پرسنل جهت تنظيم گواهي طي 176 ساعت آموزش ضمن خدمت و استفاده از مزاياي قانوني آن.
  9. ثبت و كنترل و اعلام وضعيت مرخصي استحقاقي يا استعلاجي پرسنل به شاغلين و مراجع ذيربط.
  10. بررسي و كنترل اوليه كليه احكام شاغلين مشمول مسير ارتقاء شغلي با تهيه و تنظيم صورتجلسات مربوطه.
  11. همكاري در تهيه آمار و ارقام درخواستي مراجع ذيربط و پيگيري لازم در مورد بروز بودن آمار ارسالي.
  12. انجام امور مربوط به تعاون و بيمه رفاه كاركنان.
  13. بررسي و برنامه ريزي و سرپرستي امور مربوط به كاركنان.
  14. مطالعه و تهيه ضوابط و دستورالعمل لازم در زمينه ي مربوطه.
  15. شركت در جلسات و كميسيونهاي مربوطه و ارائه نظرات اصلاحي در اين مورد.
  16. اتخاذ تدابير لازم به منظور بررسي پيشرفت اداري و پرسنلي واحد.
  17. رسيدگي به شكايات استخدامي كارمندان و شكايات واصله از مراجع قضايي و تهيه لوايح دفاعي لازم.
  18. شركت فعال در دوره هاي كارآموزي، مهارتي و آموزشي در جهت ارتقاء معلومات و توانمنديهاي شغلي و بكارگيري نتايج آنها در انجام وظايف محوله.
  19. انجام ساير امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات.

شرح وظايفپست سازماني كارگزين:

  1. مطالعه و بررسي قوانين، مقررات، آئين نامه ها و بخشنامه هاي مربوط به رشته شغلي.
  2. بررسي مدارك و مستندات پرسنلي كاركنان و بازنشستگان براساس پرونده پرسنلي آنان.
  3. تهيه و تنظيم برگ خلاصه سوابق خدمتي كاركنان.
  4. تهيه پيش نويس نامه هاي اداري .
  5. صدور احكام پرسنلي از قبيل انتقال، مأموريت، مرخصي ها، افزايش حقوق و فوق العاده ها، ارتقاء گروه براساس قوانين و مقررات مربوطه.
  6. رسيدگي به پيشنهادات و درخواستهاي استخدامي، تبديل وضع استخدامي، ترفيع، بازنشستگي و حقوق وظيفه.
  7. مشاركت در انجام امور مربوط به بيمه ورفاه كاركنان.
  8. مشاركت در تهيه و تدوين و ابلاغ بخشنامه ها و آئين نامه ها و دستورالعملهاي اجرايي.                                                             
  9. شركت در كميسيون ها، كميته ها و جلسات مربوطه.                                                                                                                  
  10. اتخاذ رويه ها و انتخاب روشهاي مناسب جهت انجام امور پرسنلي.                                                                                               
  11. صدور ابلاغ هاي تشويق، ابلاغ هاي انتصاب، تعيين محل خدمت و ابلاغ عضويت معرفي نامه ها و صدور گواهي خدمت.                          
  12. پيش بيني هاي لازم در خصوص نيازهاي پرسنلي واستخدامي واحد.                                                                                              
  13. جمع آوري و تجزيه و تحليل آمار و اطلاعات مربوطه و ارائه گزارشهاي لازم به مقام مافوق.                                                       
  14. مشاركت در اقدامات لازم در خصوص پيش بيني و تأمين نيازهاي آموزشي كاركنان.                                                                
  15. شركت فعال در دوره هاي كارآموزي، مهارتي و آموزشي در جهت ارتقاء معلومات و توانمنديهاي شغلي و بكارگيري نتايج آن در انجام وظايف محوله.
  16. انجام ساير امور مرتبط با شغل برحسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات .
1396/08/23
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal